نگا نباید صداش زیاد باشه چون بلاخره نویز هست ، ما هم وقتی صدای سشوار کنارمون دائم روشن باشه اعصابمون بهم میریزه ، میگن باید بین ۵۰ تا ۶۰ دسی بل باشه صداش ، با یک گوشی صدای سشوار رو بزار با گوشی دیگه برنامه ، sound meter رو دانلود کن ببین ایا اون صدایی که نوزاد میشنوه کنار گوشش بگیر ببین بین ۵۰ تا ۶۰ باشه خوبه بعد با فاصله هم بزار ، تو اینترنت سرچ کنی توضیح داده ، اگر لازم نیست نزار که اذیت نشه ، ولی ممکنه من ی جایی اشتباه کرده باشم بازم خودت تحقیق کن
من پسرمو بردم یه دکتر گفت شیر خشک نده بهش کم کم کمش کن
دکتر دیگه گفت بده
خودم دیدم پسرم نیاز داره چون شیر من سیرش نمیکنه هردکتر یه نظر داره
من صدای دانلود شده میزاشتم
نه اتفاقا آرامش میده من میزاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.