خانومایی که تازه باردار شدین کمردردتون در چه حده؟؟

۶ پاسخ

من پایین کمرم وقتی میشینم و پایین شکمم قشنگ دردای پریودی رو میکشم و اینکه کلا خیلی خیلی بی حالم همش خستم و خوابمم میاد وقتی میرم بخوابم خوابم نمیبره🫠😂

من نداشتم اصلا ولی از دیشب پای سمت راستم و زانوم خیلی درد داره و یه کم کمرم 😭

من که نمیتونم بشینمم

زیاد سخت

شبیه به درد پریودی ولی بعضی اوقات خیلی میگره بعضی اوقات خوبه

من عین پریودی بودم

سوال های مرتبط

مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد