من پایین کمرم وقتی میشینم و پایین شکمم قشنگ دردای پریودی رو میکشم و اینکه کلا خیلی خیلی بی حالم همش خستم و خوابمم میاد وقتی میرم بخوابم خوابم نمیبره🫠😂
من نداشتم اصلا ولی از دیشب پای سمت راستم و زانوم خیلی درد داره و یه کم کمرم 😭
من که نمیتونم بشینمم
زیاد سخت
شبیه به درد پریودی ولی بعضی اوقات خیلی میگره بعضی اوقات خوبه
من عین پریودی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.