ینی میش مثبت شه؟:(

تصویر
۱۱ پاسخ

میشه امید داشته باش وریلکس باش

ان شاالله ک میشه

علائم نداری؟
ان شاءالله ک بارداری

ایشالا باردار باشی
تست نزدی ؟

علائم داری؟

انشالا ک مثبت میشه عزیزم بیخیال باش بشور به اون بالایی استرس نداشته باش

ان شاءالله
این چه برنامه ایه؟

انشاالله که هیچ زنی چشماش منتظر نمونه بخاطر نی نی❤️🤲🏻

حتما

ان شاءالله عزیزم

انشالله باامید بخدا ارههه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه قصد بارداری
مامان پناه خانوم🥺 مامان پناه خانوم🥺 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار🥀🕊️ مامان دیار🥀🕊️ قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری