۷ پاسخ

نه نکن محرم هم هس خطرناکه خدایی نکرده میزنی کسی دوبل برات میبرن

تا گواهینامه میاد یه نامه ای بهت میدن

حالا چرا میانه ای ها بقیه جواب ندن؟
قانون میانه هم با کل کشور یکیه😆😆😆😆

سعی کن تمام موارد قوانین رعایت کنی بیشتراز۴۰تانری وگرنه اگه بگیرند باطل میشه دیگه گواهی نامه تعطیل میشه

قبول شدید ب سلامتی ؟

انجام ندی بهتره

آره دوست من بدون گواهینامه رانندگی می‌کنه

سوال های مرتبط