من اول گواهینامه گرفته بودم از سمت چپ خودم زدم به یک خاوره توی ترافیک پیاده شدم پریدم بهش که تو مقصری اونم گفت بیا برو تو مقصری حوصله ندارم آئینه م و با دست محکم صاف کردن گاز و گرفت رفت یکبارم شوهرم تو جاده داد نشستم تا نشستم جاده گردنه شد و سراشیبی از ترس جیغ میزدم یک ماموره هم داشت یواش میرفت مونده بودم چه غلطی بکنم 😁😁😁
منم اوایل یادم میرفت دستی رو بخوابونم دیگه تو جوب افتادم زنگ شوهرم زدم من افتادم تو جوب اونم گفت حالا به یکی بگو درت بیاره،😂 ملت ماشینو در آوردن دیگه تصادف کوچولو هم کردم راه میفتی نترس فقط هرچی شد تو بازم بشین پشت فرمون
عزیزم من 9 ساله گواهینامه گرفتم.. ولی از اول بابام خیلی بهم جرات داد.. حتی تصادف میکردم هیچی بهم نمیگفت و با خنده همه چیو تموم میکرد.. از وقتی ازدواج کردمم شوهرم یکم ایراد میگیره بغل اون که هستم خیلی با احتیاط رانندگی میکنم.. ولی وقتی اون نباشه دیگه هیچی لایی میکشم برا خودم🤣کورس میذارم.. ولی تا نخواسته باشی دستت روون و خوب نمیشه.. من هنوز کلاس رانندگیم تموم نشده بود با بابام میرفتم توی جاده.. بعدم یچیز دیگه که خیلی تاثیر داشت مربی رانندگیم مرد بود..
معلومه که درست میشه 😂بالاخره دیگه هرکاری بخای خوب یاد بگیری چندبار خراب کاری داره.خودم ترمزدستی یادم رفته بودبخابونم کل راه میگفتم این ماشین چشه وقتی رسیدم از ماشین خجالت کشیدم.
منم میخوام ماشین بخرم بشینم. مشکل من اینه تو شرایط حساس گاز و ترمز قاطی میکنم
😂😂😂😂 فقط چندبار خاموش کردم، دوبار تصادف شدید
یبار شب بود چراغا روشن نکرده بودم اومدم پارک کنم متوجه شدم خجالت کشیدم یبارم یادم رفته بود ترمز دستی بکشم پایین ماشین بدبخت ب سختی میومد وای من متوجه نشدم اینم سوتیهای اوایل رانندگی😆😆
وای خدا به منم جرات بده بشبنم
من خیلی بد ترمز میکردم یدفعه پسرم وسط بین دوتا صندلی جلو بود یدفعه ترمز کردم بچه با سر رفت تو شیشه جلو 😐پیشونیش کبود شد😅
خخخخ سلام خواهر اینا سوتی نیست اشتباه ه. آموزش رانندگی رفتن همش سوتی ه. همش بکن توش ،بزن توش ،بیار بیرون. بکن عقب حالا درش بیار و از این حرفاست. دستی نخوابوندن چیزی نیست 😀😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.