نهههه ولااا من همین دیشب داشتم لعنتشون میکردم نصفش خالی بود
حالا یه بار خواستن نونشون حلال باشه😁
کارخونش کار جدید گرفت بلند نیست چقد پره کن اینم تا آخر پره کرد😂😂
منم اپتامیل میدم ولی اینجوری پر نیست خیلی خالیه
من نان میدم درش بازمیکنم تانصفشه🤦
من ولا شیر خشک نان میگیرم خدا ازشون نگذره خدا لعنتشون کنه بخدا دورغ نمیگم نصفه بخدا
وزن دهیش چطوره ؟بعد چقدر تاثیرشو دیدین ؟
و در روز چندبارشکمش کار میکنه ؟
شماره یک ها پرن ولی شماره دو ها متاسفانه نصفه ان
نان نصف این هس
نان اچآ همینجور پره
من نان میدم همیشه خیلی کمه، عین چیپس ک نصفش هواس اینم قشنگ اندازه ی لیوان از روش خالیه، منم دیگه شیرخشک قبلی رو کامل تموم نشده جدید بازمیکنم بقیه اون قبلی رو میریزم رواین پر بشه
اره اپتامیل ازوقتی گرفتم پره همینقد
آپتامیل پرونوترا ام پره
شوخی دیگه
شبر خشک نان نصفه تف بهشون
چ خوب براما ک انگاری استفاده کردن و بعد پُلم کردنش😂🫣
وزن دهیش خوبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.