شنبه بزن ۳۰ ام
۲۹ حرداد باید بزنی
همون ۲۹م
۲۹ خرداد باید ببری
چند روز دیرتر بشه موردی نداره
شنبه میبریم میزنیم
پسر منم ۲۹ ام ب دنیا اومده
ن همون ۲۹ چون دختر من ۲ خرداد زد واکسن ۴ ماهگی گفتن ۲ مرداد بیار ۶ ماهگی و بزنیم
حتما باید همون تاریخی ک بدنیا اومد واکسن بزنه
دیگه همون ۲۹ ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.