۹ پاسخ

شنبه بزن ۳۰ ام

۲۹ حرداد باید بزنی

همون ۲۹م

۲۹ خرداد باید ببری
چند روز دیرتر بشه موردی نداره

شنبه می‌بریم میزنیم

پسر منم ۲۹ ام ب دنیا اومده

ن همون ۲۹ چون دختر من ۲ خرداد زد واکسن ۴ ماهگی گفتن ۲ مرداد بیار ۶ ماهگی و بزنیم

حتما باید همون تاریخی ک بدنیا اومد واکسن بزنه

دیگه همون ۲۹ ام

سوال های مرتبط