باعث پوکی شدید استخوان میشه استفاده نکن لطفا
من یکماه زدم نساختم تا ده روز پریود شدم عوارض داره نزن
امپول جلوگیریه ولی خیلی عوارض داره. از من که به سرم اومده بهت نصیحت که نزن خواهر.
یا 3 ماه رو اصلا پریود نمیشی ، یا همش پریودی و لکه بینی داری.
من تا 9 ماه بعدش پریود نشدم.
این به غیر عوارضیه که برا استخوان داره
آره عزیزم من الان دوسال میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.