۵ پاسخ

عزیزم من امگا۳ یوروویتال مکس میدم خیلی خیلی عالیه

به دکتر خود بچه هاتون بگید راهنماییتون میکنن چه برندی و با چه دوزی به بچه بدید

من
امگا ۳ آمریکایی میدم، شربتش از ۸ ماهگی به بعد میشه داد به بچه و ذوزی ۵ سی سی مجاز هست
۱۸۰ میل هست ولی من کمتر میدم که ۱ ماهش و جواب بده، کسی هست که برام از اونور میاره،
قیمتشم ۲۶۰۰ میشه
البته یک دوره دکترش سانستول امگا داد ولی روزی ۳ سیسی

شنیدم برای بچه های دیر صحبت کردن خیلی خوبه

اینو نمیدونم ولی یورویتال از سانستول بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری