۶ پاسخ

۴روز مونده بود ۱۸ماهش تموم شه از شیرخشک گرفتمش تا الان. با دکترشم مشورت کردم تایید کرد

بستگی به بچه خودت داره

مثلاً دختر من اصلا غذا نمیخوره هر چهار، پنج ساعتی سه تا چهار پیمانه شیر میخوره
اینم بگم که دختر من کلا بد غذا هست شیرم درست نمیخوره گاهی شیر درست میکنم میریزم دور ،الان ۹ کیلو هست وزنش

۳ بار شب

ی بارشب موقع خواب میدم ی بارم ظهرکه میخوادبخوابه ی بارم که دم صبح توخواب میدم تا 2سالگی میدم

من ظهر ها موقعه خواب بهش ۱۵۰ میدم تا دوسالگی میدم بهش بخور

120تا روزی یکبار دکتر گفت همین بسه

سوال های مرتبط