من نمیدم چرا باید بریم؟
هل و نبات خیلی کم
اگر پسره ندی بهتره
ی شربتی داروخونه هست خودش رازیانه داره
چون رازیانه میزان هورمون زیادی داره ترجیحا ب روش های خانگی داده نشه
از طرفی هر طور بخای درسش کنی باید با آب قاطی بشع دیگه
آب برای نوزاد خیلی خطر داره ممکنه کلیه هاش قاطی کنن توی دفع و جذب سدیم پتاسیم
از طرفی معده هنوز انزیمی برای چیزای دیگه ب جز شیر نداره
هیچچچ
مگه میشه داد؟
من نمیدم داروی کولیکی دکتر میده رازیانه داره خودش
درحد سه چهار قطره هرموقع دل درد داشت درکل روزی یبار
رازیانه واس پسر زیاد نباید استفاده بشه منم شنیدم
برای نفخ، دل پیچه، وغیره
هیچی
چرا بدیم ؟!؟
چرا باید بدیم
اصلا نداذم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.