۷ پاسخ

من بردم چشاش ضیعف بود الان عینک میزنه

بهداشت بردم
پارسال و امسال

من کلا بردم متخصص چشم پزشکی

من ۳سالگز بردم در کمال ناباوری شماره چشم بالا و کمی تنبلی داره...الان ۱سال و نیمه عینک میزنه و تازگی هام دکتر گفته روزی ۱ساعتت ۱چشم تنبلشو ببندم ..متخصص چشم کودکان بردم

من هر ۶ ماه یکبار میبرم،بهداشت کارت داده میبرمش

پارسال بردم پیش دکتر امسال از مرکز بهداشت تماس گرفتن بردم اونجا

نبردم متاسفانه

سوال های مرتبط