من بردم چشاش ضیعف بود الان عینک میزنه
بهداشت بردم
پارسال و امسال
من کلا بردم متخصص چشم پزشکی
من ۳سالگز بردم در کمال ناباوری شماره چشم بالا و کمی تنبلی داره...الان ۱سال و نیمه عینک میزنه و تازگی هام دکتر گفته روزی ۱ساعتت ۱چشم تنبلشو ببندم ..متخصص چشم کودکان بردم
من هر ۶ ماه یکبار میبرم،بهداشت کارت داده میبرمش
پارسال بردم پیش دکتر امسال از مرکز بهداشت تماس گرفتن بردم اونجا
نبردم متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.