یک ماه بگذره بهتر میشه
تازه الان بچم داره از شکل نوزادی در میاد همش این شکلیه. اصلا قنداق نکنی لگنش اسیب میبینه
قنداقش کن پرانتزی نشه
اره عزیزم ولی اگر میتونی حتما قنداق کن شده حتی فقط پاهاشو ببند
همه بچه ها همینن بچه منم همینه
قربون پاهاش
یه جور میگی همش انگار چند وقتشه بچه، صبر کن یکماهش بشه الان پوشک بزرگه براش ،ببندی پاشو از رون پاش استخونش حالت میگیره اصلا نبند
شبی میخواد بخوابه جوراباشو حتما دربیار برا چشماش خوب نیست
فکر میکنه هنوز توشکم مادره😍
اروم یه چیزی دورش بپیچمحکم نه
سلام تا میتونی قنداقش کن
پوشک کوچک براش ببند و قنداق کن
تو بیمارستان متخصص اطفال اومد معاینه لگن کرد؟اگه اره مشکلی نیست پس
اوم جانم مدل جنینیه
مثل دختر من
درست میشه
اره گلم
دختر منم
فکر میکنم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.