۱۳ پاسخ

اره نرماله

اره‌گلم.همه‌نوزادا پاهاشون رو اینجوری مکنن

قنداقش کن پاهاش پرانتزی میمونه

قنداقش کن حتما

اره بابا
۹ ماه تو شکم همینطور جمعه
تا میاد باز شه طول میکشه

طبیعه همه ی بچه ها همینطورن روزای اول

تصویر

ای جون عزیزدلم🥹 اینجوری راحت تره حتما

ارههه

طبیعیه گلم پسر منم همینجوری میخوابه

فکر میکنه هنوز تو دلته

اخه جانم اره گلم طبیعی دیگه نافش تاالان نیوفتاده

دختر من هنوزم همینجوریه 😁

قورباغه ای میخابه😂😍

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد