۵ پاسخ

تو پریودی میل ب شیرینی جات هست
تا ی حدی طبیعیه ولی زیاده روی نکنید
گلم ما کانال روبیکا
برای رژیم و ورزش
رضایت هامون هست
و مطالب کاربردی میزاریم
دوست داشتید
عضو بشید
انواع برنامه های غذایی ماهانه و هفتگی و شوک و ورزشی داریم خواستید پیام بدین

@Ns_A_Fh_79

روبیکا

@nasasaza

بله

با ی روز که ادم چاق نمیشه فقط دو روز یکم ورم میکنی باز برمیگرده ب حالت اول خودتو سرزنش نکن ادامه بده

تو پریودی اشکالی نداره حتی در ماه سه روز ازادی بدی ب خودت استپ نمیکنی

عیب نداره بایا از فردا باز شروع کن چرا اینقدر سخت میگیری

منم دقیقا خیلی حسه بدی دارم

سوال های مرتبط