تو پریودی میل ب شیرینی جات هست
تا ی حدی طبیعیه ولی زیاده روی نکنید
گلم ما کانال روبیکا
برای رژیم و ورزش
رضایت هامون هست
و مطالب کاربردی میزاریم
دوست داشتید
عضو بشید
انواع برنامه های غذایی ماهانه و هفتگی و شوک و ورزشی داریم خواستید پیام بدین
@Ns_A_Fh_79
روبیکا
@nasasaza
بله
با ی روز که ادم چاق نمیشه فقط دو روز یکم ورم میکنی باز برمیگرده ب حالت اول خودتو سرزنش نکن ادامه بده
تو پریودی اشکالی نداره حتی در ماه سه روز ازادی بدی ب خودت استپ نمیکنی
عیب نداره بایا از فردا باز شروع کن چرا اینقدر سخت میگیری
منم دقیقا خیلی حسه بدی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.