خانما بیاید کمک بچم هفته بعد دنیا میاد نمیدونم اسمشو چی بزارم

تصویر
۱۰ پاسخ

بهترین اسم ، اسمیه که با علی شروع بشه علیسان، امید علی، علیرضا

چ زود نوبت داده

دقیق چن هفته ای ؟

منم هفته دیگه سزارین میشم اما اسم هنوز انتخاب نکردیم

اسم پسر اولم محمدجواد

محمد میعاد،محمدتیام،محمدآیین،محمدباراد,

مهراد
آیان
کیان

یعنی هیچ نظری ندارین؟
منم بین رایان و دیار موندم کدوم بذارم

الان چند هفته ای ؟ هفته دیگ کی عزیزم

دختر یا پسر

سوال های مرتبط