كيا اين مدل دستگاه بخور دارن؟قيمتش چقده؟

تصویر
۵ پاسخ

نگیر من داشتم اصلا فایده نداره ضعیفه

من دارم خیلی خوب بود من 900خریدم

من این مدل خریدم
شما هم میخوای بخری ترب سفارش بده خیلی ارزون تره زیر پانصد تومانم گیرت احتمالا بیاد
من اون مدلی دارم خانگی اینم گرفتم جایی میرم راحت تره

من از این مدل دارم عالیه چن ساله دارمش. بخور دارووییه

تصویر

من ۲ ماه پیش خریدم ۱۲۰۰

سوال های مرتبط