من هیچی حس نمیکنم فقط گاهی سفت تره
اره انگار خابه
من تاززززه امروز خوب متوجه میشم
خیلیم شیطونه😐
آره عزیزم طبیعیه دیگه
منم هنو هیچی حس نکردم😢
بله عزیزم منم گاهی واضح حسش میکردم گاهی هم تا دو سه روز متوجه هیچی نمیشدم
من کلا از هفته ۲۰حس کردم لیز خوردنشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.