خانم ها شماهم تو هفته من گاهی حرکت جنین رو حس میکرذین گاهی نه

۷ پاسخ

من هیچی حس نمیکنم فقط گاهی سفت تره

اره انگار خابه

من تاززززه امروز خوب متوجه میشم
خیلیم شیطونه😐

آره عزیزم طبیعیه دیگه

منم هنو هیچی حس نکردم😢

بله عزیزم منم گاهی واضح حسش میکردم گاهی هم تا دو سه روز متوجه هیچی نمیشدم

من کلا از هفته ۲۰حس کردم لیز خوردنشو

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرامش و آرشام مامان آرامش و آرشام هفته سی‌وهفتم بارداری