چرا دخترم آروغ نمیزنه هرچه میزنم پشتش ماساژ میکنم فایده نداره

۵ پاسخ

شاید سیر نشده

ولاس شیردهی میگفت اروق گرفتن یه جور کمک به هضم راحتر شیر هست چون نوزاد فعالیت نداره
حالا همون بغل کردن و ماشاژ ملایم کمرش باعث میشه به هضم شیر کمک کنه و اگر آروق نزد موردی نداره

ده دقیقه تلاش کردم گذاشتم زمین بالا آورد

اذییتش نکن اگه نمیزنه
به پهلو بخوابون
سرشم یکم بالاتر از بدنش بزار
حالت شیب دار

ده دقیقه سرشو بالا نگهدار

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد