این تابا برا خاب بچه خوبه میخابن توش؟؟

تصویر
۷ پاسخ

آها ممنون گل

منم کلن پسرمو از اول می‌زارم توش خیلی خوب و بهتر از گهوارس

تصویر

همش باید بری تاب بدی؟؟

عالین
پسر من روزا همش توی تاب میخوابه
البته تاب آرتیا به میله بارفیکس وصله

مامان حسین قیمت اینا چنده میدونین؟؟

نمی‌دونم تو اینستا دیدم

من دارم خوبه ولی خیلی بد نذاشتش؟

سوال های مرتبط