۱۰ پاسخ

من گرفتم واقعا خوبه

چی هست اصن؟؟؟؟
چجوریه؟؟؟؟
کی باید گرفت؟؟؟؟؟

بیا بگو چجوره و چه دعاییه‌ که منم بگیرم

عزیزم حرز امام جواد بگیر خیلی خوبه برای همین چیز خوبه
من برای دخترم حرز امام جواد گرفتم و گفتم نمازش براس بخونن

بنظرم بگیری خوبه کوچولوعه به چشم همه شیرین میاد

دعای چشم زخم چی هست ؟ من دوس دارم حرز امام جواد بگیرم براش

منظورت پلاک وان یکاده؟

خدا حافظ همه ی نینیهاهست دعاچشم زخم نمیخوادگلم ازته قلبت هرروزبراش دعای خیرکن صدقه هم بده کافیه من که اصلااعقادندارم

عکس آتلیه ای بدون تغییر چهره نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید هر عکس ۵۰ تومن سه تا عکس به بالا ۴۰ تومن
توی تاپیک قبلی چندتا گذاشتم ببینید کانال روبیکا هم دارم عکسای قبل و بعد میزارم خواستین بگین آیدی بدم 😍😍😍
شماره روبیکام
۰۹۰۳۰۷۱۲۳۳۸
نمونه زیاد دارم روبیکا پیام بدین نمونه کار بفرستم 🦋🦋

من میخوام بگیرم عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط