۴ پاسخ

زاییییدیییییییی خیلی منتظر بودم

فکرکنم اکنی ناتال بهتره

من اکتی ناتال میخورم بنظرم خیلی چاق میکنه

دقیقا منم دوس ندارم لاغر شم چون زیاد هم وزن اضاف نکرده بودم
نمیدونم‌چی بخورم

سوال های مرتبط