خیلی بده آدم دلش میخاد جیغ بزنه
تنها نیستی 🫤🤣
عزیزم منم همین بودم به دکترم گفتم بهم گفت شبا لبنیات بخور مثل ماست و دوغ و اینکه بهم قرص منیزیوم داد که شبا بخورم از اون موقع که میخورم دیگه شبا راحت میخوابم
من تا الان نخوابیدم اصلا نمیدونم باید چیکار کنم که شبا بخوابم
اصلااا نمیدونم باید چیکار کنم دیونه شدم
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.