۷ پاسخ

حس می‌کنی صبر داشته باش

ببین حرکت بچه رو نزدیک سطح پوست احساس می‌کنی ولی نفخ حرکتش عمیق.تره

وای منم اون اوایل همین بود ولی به مرور واضح شد دیگه کامل میفهمم خودشه یخورده زمان بده🙂

حرکاتش با نفخ خیلی فرق داره خودت کاملا متوجهش میشی

انقد تکرار میشه میفهمی نفخ نیس😄

من تو ۲۲ هفته حرکاتشو حس کردممم

جفت توهم قدامی هستش؟

سوال های مرتبط

مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری