سلام شما بعد سونو nt
چندروز بعدش رفتین آزمایش غربالگری؟

۹ پاسخ

همون روز باید بری دل بخواهی نیس که بخواییم چند روز بعدش بریم وگرنه انجام نمیدن باید از اول سونو بشی
سونو ان تی که انجام دادی با جوابش باید بری آزمایش بگیری

همون موقع

عزیزم باهم باید انجام بدی اگه از سونو 24ساعت بگذره آزمایش رو ندی دیگه ازت آزمایش نمیگیرن باید دوباره سونو رو انجام بدی

همون لحظه رفتم

ب منم گفت برو سونو بعد بیا مطب ببینم بعد برو ازمایش. هنو ننوشته گفت همون روز مینویسم

اول سنو بعد جواب سنو همون روز می‌بری آزمایشگاه

غربالگری اول جزو واجباته عزیزم و نتیجه سونو و آزمایش به هم مرتبطن و تو یه روز باید بری دوتاشم.اول تو سونو ضخامت پشت گردن جنین و استخوان بینیش رو بررسی میکنن و تو آزمایش هم ۴ تا بیماری سندروم رو بررسی میکنن که خیلی مهمه.

همون موقع

دکتر بهم نگفت آزمایش غربالگری انجام بدم فقط سونو nt برام نوشته
مهمه غربالگری همه باید انجام بدن؟
چرا بهم نگفته

سوال های مرتبط