۳ پاسخ

اخ گفتی واقعا فولادیم

دقیقا ...گاهی پریودی روز و‌اول و‌دردش دلت میخواد فقط یکم دراز بکشی اما باید بچه بزنی ب بغل و‌انگار نه انگار درد داری ...میشینم گوشه اتاق عصرش ک همسرم اومد بچه رو‌گرفت کلی گریه میکنم انگار رباتیم ...زن بودن خیلی سخته

واقعا سخته
خداقوت🥲💕

سوال های مرتبط