۵ پاسخ

دمای محیط گرم کردن نمیخواد

تو بیمارستان به من گفتن به روش بن ماری گرم کنم ذر حد ولرم شدن

نه من گرم نمیکنم
بزارم دمای محیط همین جوری میدم

من گرم‌میکردم چون خنک بود

نه عزیزم تو دمای محیط گرم کردن نمیخواد
ولرمه ک اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان شکلات🩵 مامان شکلات🩵 ۱۶ ماهگی