۴ پاسخ

من امروز دوازدهمم هنوز نزدم گفتم از موعدم ردشد بعدا

منم ۱۱ آزاد سازی زدم منفیه
ولی منتظرم چند روز بگذره دوباره بزنم
شما علایم هم دارید؟

کاذبه
باید ۱۴ روز بگذره

منم زدم ۱۱ ازاد سازی منفی شد دیگ

سوال های مرتبط