خیلیا هستن اصلا بیبی چکشون مثبت نمیسه ولی باردارن برو آزمایش بده
نه نیاز نیست اگه تا چند روز دیگه پریود نشدی برو آزمایش
امروز روز ۱۴ ازاد سازیته عزیزم باهم انجام دادیم
خیلی خسته شدم از دکتر🥲🥲
این ماه میرم عکس رنگی دیگه دکترم نمیرم این همه هزینه و درگیری ذهنی اخرم نمیشه
دکتر فرحناد
دکترت کیه؟
بنظر من اصلا بی بی نذار همون برو آزمایش ببین چند هست بتا ، موعدت رد شده ؟
نه نیاز نیست اگه پریودت تاخیر خورد بییبی بردار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.