درد بند انگشتا از چیههه
واسه چی انقد درد میکنه!!!!

۴ پاسخ

برای حجم مایعات و خون زیاد در بدن هستش، رگهای پرخون به مفاصل فشار میارن

برای ورمه من از۳۲ هفته دارم تا الان🤦‍♀️

برای فشار و ورمه عادیه من الان هفته ام ک داره بالاتر میره درده هم یکم بیشتر شده مخصوصا وقتی از خواب بیدار میشم

منم چند روزه دارم
فک میکنم برای ورم هست حتی اگر کم باشه

سوال های مرتبط