دست میزنه چهاردست وپا میزه میرقصه اهنگ عوض میکنه دوس داشتنی زیاد میکنه
بابا دد بیا اهنگ بی معنی میخونه پریزها کشوها رو بررسی میکنه اب دیدنی چهاردست وپا دراز میکشه واب بازی میکنه
وایمیسه باکمک ولی فعلا راه نمیره دست هم میده همه روهم به اسم میشناسه ویازی میکنه
خلاصه شیطون وشلوغ یجا بند نیس از کتف وکولم میره بالا
دست دست میکنن بوس میفرستن انگشتاشونو میذارن زمین پیتیکو پیتیکو میکنن😂میرقصن الو میکنن دستشونو میذارن جلوی دهنشون به حالت کل کشیدن 😂خودم بهشون یاد دادم
بشکن میزنن راه میرن ولی پسرم هنوز نه
بچه من بوس بلد نیست چیکار کنم
همه کار همه کاااااااار😂
بوس میکنه مامان بابا دادا داداششو صدا میزنه دایی مانی مامانم میگه آقا بابامو میگه ممه جیجی توتو هاپو میرقصه دست میزنه خیلی کارا میکنه
بوس میکنه.دست میزنه.دستاشو ب حالت رقص درمیاره
تازگیا داره سعی میکنه مستقل وایسته
کلمه هم در حد مامان.مم.جیز.اد.دد.نه میگه
میدوعه آتیش میسوزونه
نزدیکای یک سالگی
از همه چی میگیره بلند میشه و راه میره، ولی مستقل راه نمیره
ماما، بابا، دَدَ، تیششش، خخخخ، نَ نَ و آواسازی بی معنا میکنه
بیشتر اسباب بازیاش رو به اسم میشناسه
کلید لامپ رو خاموش و روشن میکنه
کلید، گل، درخت، لامپ، پنکه و ... رو میشناسه و اشاره میکنه
دست میزنه، موش موشی میشد قبلا
بیشتر اعضای خانوادمون رو به اسم میشناسه و بگیم کو فلانی نگاه میکنه یا اشاره
صدای گاو و بعبعی رو درمیاره ولی نه وقتی خودم بگم، خودش هروقت بخواد میگه😀
هنوز یکسالش نشده بچم دست میزنه بای بای میکنه چهار دست و پا میره با کمک می ایسته نای نای میکنه دستشو ب حالت بیا بیا میکنه
الهی قربون خندش بشم من خوردنی😘 .والا دخترم هنوزچهار دست وپامیره.مستقل وایمیسته ولی راه نمیره.ماما وبابا میگه.چیزی بخواد اشاره میکنه.وبوس وبابای هم میکنه.
راه میره مستقل بلند میشه ماما دد بابا بده نم نم میمی میگه صدا سگ در میاره از چیزی میترسه یا تعجب میکنه میگه اووو تو دعوای بچها شریک میشه با آهنگ میرقصه دست میزنه کشتی هم میگیره😁😂همش هم کفشاش دستشه دم در وای میسته ببریمش بیرون گوشی هم ببینه دم گوشش میگیره میگه هاین😐خلاصه ک خیلی شر شیطونه🙃تو کابینت و کمد هم میره قائم میشه
هنوز راه نمیره، چهار دست و پا میره، از تختش میزه بالا و میاد پایین
ماما بابا ددر گل آب میگه هرچیم میگم حرف اولشو تکرار میکنه مثلا بگم قالی میگه قه
صدای ببعی و گاو و کلاغو پیشیو ... در میاره
اشاره میکنه و صبح تا شب به چیزی اشاه میکنه میگه هاین 😂 یعنی بده بازی کنم
هنوز چهار دست و پا میره و سعی میکنه تنهایی بلند شه میفته ولی. بای بای میکنه و دست میزنه و اشاره میکنه هنوز کلمه نمیگه فقط ق میگه به همه چی
والا هنوز یه سالش نشده ولی
راه میره
خودش مستقل بلند میشه
از پله بالا میره
از تخت میاد پایین
بابا ماما گل تاب تاب دالی دَدَ میگه
تازگی صدای گربه در میاره خودم یادش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.