۵ پاسخ

من عارضه خاصی ازش ندیدم

اگه دکتر متخصص داده باید بدی

دارو نده تمرین تمرکز توجه کن باهاش اصلا خوب نیس دارو

من خودم ریسپریدون میخورم

نمیدی دارو ؟. من میدم. آروم تر شده توجه تمرکز بهتر. فقط چاقش کرده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و مهدا🌙 مامان مهدیار و مهدا🌙 ۶ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۶ سالگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ سالگی