۳ پاسخ

من پسرم ازمایش داد ویتامین دی کم بود گفت ۳ ماه بخوره

واسه پسر منم چند ماه پیش دکتر نوشت اما بدون آزمایش و اینکه همه چیز پسرم کاملا طبیعی بود چون میدونستم دکترش عادت به دادن الکیه مکمل داره چند روز بهش دادم دیگه ندادم ترسیدم چون روی شربت هم نوشته بود دو سال به بالا چند بار هم به دکترش زنگ زدم و گفتم که روی شربت نوشته دو سال به بالا ولی گفت بده ولی من ندادم بنظرم تا آزمایش ندادی الکی نده

بچه یکی از فامیلامون دیر راه رفت بردنش دکتر براش ویتامین دی ۳ تجویز کرد چن وقت بهش دادن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان ماهان& همتا مامان ماهان& همتا ۲ سالگی