۱۴ پاسخ

من ۳۷ سالمه باردارم ، مشکل داره بره دکتر حل میشه اروم کردنش با حرف چاره کار نیست

منظور دکتر این بوده از سن 40به بعد کیفت تخمک خیلی میاد پایین و در هر سیکل یه تخمک آزاد میشه در نتیجه شانس بارداری خیلی میاد پایین بله متاسفانه یائستگی سنش آمده پایین اگر همسر مشکل داشته باشه دیگه هیچی پس حتما دکتر بره برا انجام آزمایش
و اینکه بدن خانم ها با هم فرق داره شاید یکی تا 4۷سال پریود بشه شاید یکی تو 38سال نشه این ملاک نیست

بره متخصص زنان ببین مشکل از خودشه یا همسرش و برطرف کنه خب

یکی از اقوام ما پنجاه و خورده ای سن داره
داماد و چندتا نوه داره
تازه باردار شده
شنیدم شاخ در آوردم

تحت درمان باشه منم طول کشید که باردار شدم
بگو تو تنها نیستی که بچه نداری بیا مثلا من یه برنامه نصب کردم خیلی از خانم ها اونجا باivfمتاسفانه جواب نگرفتن آدم باید صبور باشه و از این حرفا
کی گفته یائسگی از۴۰ سالگیه من از ۲ تا فوق تخصص پرسیدم گفت تازمانی که پریود میشی میتونی باردار شی علم خیلی پیشرفت کرده من چندوقت پیش بستری بودم یه خانمی بود متولد۵۹ باردار بود بچه اولش هم بود خدا به وقتش میده

خب چرا دکتر نمیره شاید مشکل دارن من الان ۳۵ سالمه باردارم همینجا کلی خانم هست که بالای ۴۰ سال هستن و باردارن.تا دیرتر نشده بره دکتر شاید خودش یا شوهرش مشکلی دارن انشالله که حل میشه و بچه دار میشن

اگه نشانه هاش داره مثلا پریودش بهم ریخته نشانه یائسگی هس
ناشکری نکنه
بره دنبال درمان این همه دکتر خوب
و دارو هس

وا این چه حرفیه الان ۵۰ساله ها باردار میشن خدا بخیل نیست عزیزم سبک زندگی نوین اسپرم وتخمدان های زنان از باروری خیلی ضعیف کرده مثل خواب تغذیه استرس وغیره باید درمان ‌مسیر پزشکی پیش بگیره

شما کافیه بهش دکتر خوب معرفی کنی و اینکه بعد این همه سال جلوگیری طبیعیه دیرتر بگیره و انشالله هرموقع به صلاحش باشه خدا بهش میده
نمیدونم اعتقاد داره یا نه ولی فردا اول محرمه، بگو چله‌ی سوره ملک برداره یا زیارت عاشورا
روزی یکبار

یا یکی از دوستای مامانم الن باید ۴۰سالش باشه اگ ببشتر نباشه ...الان بچش دو هفته پیش به دنیا اومده

🤔🤔مادرشوهر من ۵۳ سالشه هنوز یائسه نشده

مادر شوهر من خودم شوهرمو تو ۴۳سالگی حامله شده😂

شاید پسره مشکل داره
منم دو سال اقدام میکردم نمیشد دکتر واسه شوهرم ازمایش نوشت دید اسپرمش حرکت نداره عمل کرد خوب شد

بره دکتر اگه طبیعی باردار نمیشه آی وی اف کنه چون ۳ سال. باردار نشدن حتما ی مشکلی از خودشه یا شوهرش نمیشه گفت فقد مشکل از خودشه

سوال های مرتبط