۲ پاسخ

نگران نشو اگر وزن جنین کمه خودتم چاق نیستی یا دیابت نداری لیدی میل بگیر کلا پروتئین خیلی خوب وزن میده به جنین

هرکس رشد بچش فرق داره یکی درشت تر هست یکی ریزتر هست

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری