۶ پاسخ

همین بیبی لند ک خوبه قیمتی ام نداره

هی اورشی خیلی خوبه ولی قیمتش بالاعه من که خیلی راضی ام

من چیکو خریدم راضیم

پینو هم خوب

من نی دار ش دارم .
پینو بیین چه قیمت شده

دیگه از بیبی لند فک نکنم ارزون‌تر داشته باشیم

سوال های مرتبط