خانوما اینا دندونن خیلی‌هم لثه هاش قرمز شدن طبیعیه؟

تصویر
۴ پاسخ

انگار دوتا دندون پایین و نیشش همزمان درمیان

پایه گذاری دندونشه عزیزم. پسر منم دقیقا همینطور هست. هفته پیش بردم دکتر گفت خیلی ملتهب و قرمزه. دیگه با ژل تسکین دهنده و دندون گیر و مسواک سیلیکونی انگشتی فعلا ارومش میکنم

اره عزیزم یخمک بده ولی بازش نکن

آره دندونه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۴ ماهگی