۴ پاسخ

برو بهداشت بگو نامه میده امروز بهداشت بودم یه خانمی رو زنگ زد آمبولانس امد برپ ۳۸هفته بود فشارش ۱۴ بود

درد کاذبه..منم همینم 😪 فکر کنم نفخ هم کردیم

ماه درده عزیزم
چون درد زایمان زیر شکم و واژنه

ارههه

سوال های مرتبط