دکتر اگه احساس کنه لازمه خودش میده بهت آمپولی که واسه تشکیل ریه میدن در شرایط خاص میدن تحت نظر هم باید تزریق شه یه چیز روتین نیست تو دسته کورتون هاست و یکی از داروهای رایجش دگزامتازونه گاهیم بتامتازون دکتر تجویز می کنه اونم واسه کسایی که خطر زایمان زودرس دارن ، از دکترت بپرس معمولا لازم باشه دکتر خودش بهت میده کلا یه چیز روتین واسه همه نیست که مثلا بگی همه باید بزنن
من دیروز دکتر بودم ازش سوال کردم گفت لازم نبست عوارضش زیاده هم قند و بالا میبره هم فشارو
با اینکه من تجربه زایمان زودرس هم دارم گفت لازم نیست فعلا شرایط بارداریت خیلی خوبه نیازی نمیبینم
مگه احتمال زایمان زودرس داری که امپول ریه بزنی؟ این امپولو برای هرکسی نمیزنن بخاطر عوارضش اگر دکتر حس کنه لازم داری خودش تجویز میکنه
مگه احتمال زایمان زودرس داری که میگی بزنه
این امپولو از هفته ۲۸ تا هفته ۳۴ تجویز میکنن تو این مدت وقتشه من دکترم دیروز بهم داد دوتا یدونه دیروز زدم یدونه هم امروز باید بزنم بتامتازون چون زیر دلم درد میگیره
امپولو هرموقع میشه زد اگ همه جوره اوکی هستی و دردوانقباض و سرکلاژ و.....نداری اشکالی نداره دوهفته بعد بگو برات بنویسه
گلم اگر مشکلی نداری یا سرکلاژ نیستی و درد نداری نیازی نیست بزنی آمپول رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.