۸ پاسخ

شیرمادر ۱۰ دیقه اول رفع تشنگی بچس
۱۰ دیقه دوم چربی و بچه رو سیر میکنه.
میتونی اولش بدوشی بعد بدی بخوره که سیر بشه بیشتر بخوابه

اگه وسط خوابیدن یهو میپره دستاش یهو میاد بالا
ترش میکنه اذیت میشه
قنداقش کنی بهتر میخوابه

فاصله بین شیردادن رو رعایت
حتما بادگلوش رو بگیر
حتی اگه همون اول بادگلو زد بازم یک رب نگهش دار
رو سطح شیب دار بخوابونش
همه اینا بهش کمک میکنه
اما زمان میبره تا خوب بشه
دکتر هم ببرش شاید دادو بهش بده
اگه شیرخودتو میخوره لبنیات نخور

منم همینطور شیر زیاد میره دهنش نمیتونه کنترل کنه خفه میشه

رفلاكس داره دختر منم همينه بعد شير خوردن حتي اگر آروغم زد يك ربع بيست دقيقه رو شونه نگهش دار

پسر منم همینطوره، گاهی وقتا موقع شیر خوردن گلوش خس خس میکنه

علائم رفلاکس پنهانِ

شاید رفلاکس داره

سوال های مرتبط