خانما. مامانا....
بچه هاتونو میزارید تلویزیون ببینن؟

۸ پاسخ

نه ولی خوب خیلی سخته

معمولا تلویزیون روشنه ولی نی نی من خیلی اهمیت نمیده

آره ی وقتایی که کار دارم میخام برم دستشویی مجبورم

قبلا گهواره نبود استرس ها کمتر بود نکه گهواره بد باشه اتفاقا هم خوبه
دوتا دخترای بزرگم از همون اول همیشه با خودم جلو تلویزیون بودن منم ک عاشق سریال ها
خداروشکر هیج مشکلی ندارن ذهنشون هم خوبه
الانم تلوزیون همیشه روشنه پسرم خودش ک صدا را متوجه میشه بر میگرده نگا تلوزیون میکنه نمیشه کاری کنم چون دخترام از عصر تا زمانی ک بخوان بخوابن فیلم میبینن😐

مامانم میگه بزار براش که ب صداها عادت کنه . نمیدونم چرا کنم . چون از صدا بلند میترسه

نه اصلا

نه اصلا تا دوسالگی مجاز نیست حالا حداقل تا یک سالگی نزار

نه براشون خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🥰 مامان نفس خانوم🥰 ۱۵ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی