بخیه هام خیلی میخارن چرا به نظرتون؟

۳ پاسخ

من زایمان طبیعی بودم حس میکردم خار اونجا گذاشتن ولی طبیعیه داره جوش میخوره
اگر کرم بهت داده مصرف کن بزن روش

داره گوشت میاره جوش میخورن

برو ماما ببینه روز چهارم نرفتی ببینه ممکنه عفونت کرده باشه اگ کمه خارش داره جوش میخوره

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی