۶ پاسخ

با تمام وجودم درکت میکنم دیگه کم آوردم ...دیروز پسرمو بردم دکتر براش آزمایش نوشته ببینم میتونم ازش بگیرم .. دخترمم وزن تولدش ۳۵۰۰ بود الان تازه ۸ شده

دارو.برای کمخونی پسرتون چی میدید؟

دختر منم ۱۰ کیلوه ۲ سالو ۴ ماهشه

قطره مولتی ویتامین یوروویتال بده به پسرت ؛ به دخترت هم شربتشو بده ؛ مرتب هرروز حتما بده ؛ تخم مرغ آبپز با کره له کن ؛ آبگوشت نون لواش تیلیت کن ؛ سیب زمینی آبپز با پیازداغ یا با روغن حیوانی له کن ؛ اینا همش خوبه بخوره ؛ یدونه ام سوپ درست کن خیلی وزن میده ؛ پیاز، سیبزمینی، جوپرک ، عدس، برنج، هویج ، عصاره قلم یا عصاره پای مرغ ، یه تیکه هم سینه مرغ ، جعفری ، یکم روغن و زردچوبه و نمک ، اینارو همرو بریز با آب بپزه بعد که کاملا پخت نه خیلی سفت باشه نه شل ، بریز دستگاه میکس کن بده بخوره ، خیلی خیلی مقویه ، با گوشی فیلم بچگانه ، داستان تعریف کردن با روشی که حواسش پرت بشه بده بخوره ، بچه های بدغذارو باید حواسشونو پرت کنی ، این تجربه و نظر من بود امیدوارم کمکت کنه😊

وعده های غذایی شو متنوع کن
بزار خودش بخوره
خوراکی کم بده بهش ولی مدام بده
یه برنامه منظم داشته باش حتما سه وعده غذا بخوره و دو وعده میان وعده حالا کم هم بخوره ایرادی نداره
حتما دارو بده کم خونیش جبران بشه
همین کم خونی باعث بی اشتهایی میشه

پسرم منم ده کیلو هست وزن تولدش ۳۵۵۰ بودش خیلی لاغره

سوال های مرتبط