۱۰ پاسخ

من یک ماه پیش سوراخ کردم

عزیزم من پنج شنبه وقت دارم پیش پزشک میبرم سوراخ میکنم
هرچی زودتر سوراخ کنی بهتره

دختر من لاله گوشش کامل رشد نکرده خیلی کوچیکه
از الان سوراخ نمیکنم

ما از متخصص اطفال پرسیدیم کفت بزارید شیش ماه ب بعد

من چند روز قبل از واکسن دوماهگی سوراخ کردم همون لحظه یه کم درد داره بعدش درد نداره اصلا فقط باید بعدش حتما اسپری الکلی و پماد استریل چشمی بزنی که زود خوب بشه

بزرگ بشه دردمیکشه الان که کوچیکه گوشتش سفت نیست هنوز

من ۱۲ روزگی سوراخ کردم😬

من نکردم گذاشتم بزرگ بشه خودش انتخاب کنه ذوقشم بکنه

الان ب غلت زدن میوفته اذیت میشه
من گذاشتم تو 6 ماه الان میچرخه میره رو گوشش

خیلی ریزه بنظرم بزار بزرگ تر شه من خودم یکسالگی چون یکم بدونه دست گوشش نزنه پارش کنه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی