سلام خانم ها مشکلی هست به بچم نان ۱بدم

۳ پاسخ

منم بچم بخاطر رفلاکس arمیدم
دو دادم حالش بد شد همش بالا میورد دکتر بردم گفت همینم تا یکسالگی میتونی بدی محتویاتش یکیه اما بهم گفت حالا تا 9بده کم کم دو بده که عادت کنه

فک نکنم مشکلی داشته باشه من چن سال پیش بچم ۹ماهش بود نان ۲ گیر نمیومد نان ا میدادم مجبورن

شیر خشک نمیخورده تا الان؟؟؟

سوال های مرتبط