۴ پاسخ

خین زایمان واست باز میکنن

تو مطب دکترم باز میکنه هفته ۳۸ ام

اگه سزارین باشی حین عملت باز میکنن

دیگ نیاز به بستری شدن نداره تو مطب دکترت هم بری برات باز میکنه

سوال های مرتبط