۶ پاسخ

درخواست دوستی میدین؟

من یه کم خیس ش میدم بعد با دست له می‌کنم یا نصف می‌کنم میدم بهش میخوره

من با پوست یک‌تیکه میکنم یکم له میکنم میزارم دهنش اونم یکم تو دهنش بازی بازی میکنه نزهدشو میفهمه قورت میده دیگه

من مویز رو با رنده ریز رنده میکنم یکمی سخته چون می‌چسبه از قبل تو یخچال باشن بهتره سفت میشن بعدش دوتا بادوم و پسته و اینا رنده میکنم هم مویزها از رنده جدا میشن هم اینه مقوی‌تر میشه یه قاشق آب جوش هم میریزم ک بچسبن ب هم راحت با قاشق میدم بهش

با پوست میدم عزیزم

با پوست میدم گلم

سوال های مرتبط