سلام مامانا
.
درد سینه طبیعیه توی هفته من؟ 😬 حس میکنم تیر میکشه

۳ پاسخ

منم داشتم و دارم طبیعیه داره رگ هاش باز میشه

هفته های آخر که بدتر میشه متاسفانه

خارش هم داره چندروزه

سوال های مرتبط