اره من وقتی میخوابم که بچه رو شیر بدم یهو کمرم اصلا میگیره و درد میکنه
سزارین از کمر شدم ..کمردرد دارم
ار اول زایمان تاحالا نداشتم دو هفته ای هست دارم مثل باد افتاده باشه توی کمرم
بعد سزارین سرتون زیاد تکون دادی و حرف زدی؟
من بیهوشی بودم... نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.