زوده . بدی یا بالا میاره یا با سختی دفع میکنه . عسل هم که داره ممنوع هست
نوشته پایان 12ماهگی
این سرلاک برای بعد 1سالگی باید بدی چون عسل داره
عزیزم این سرلاکه یجور غذاست
قوطیش مثل شیر خشکه
زوده خانومم😐
نه این سرلاک .هنوز زوده از شش ماه به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.