۶ پاسخ

زوده . بدی یا بالا میاره یا با سختی دفع میکنه . عسل هم که داره ممنوع هست

نوشته پایان 12ماهگی

این سرلاک برای بعد 1سالگی باید بدی چون عسل داره

عزیزم این سرلاکه یجور غذاست
قوطیش مثل شیر خشکه

زوده خانومم😐

نه این سرلاک .هنوز زوده از شش ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۸ ماهگی